fredag

image29image30

var på stan med elin igår (fredag). det var nice, vi letade bikini (utan resultat) och hittade skor. äntligen har jag något annat än ballerina. och i min absoluta favoritfärg, mörkblå :)
sen impulsgick vi på bio, såg Spiderman 3. det var faktiskt inte så bra, inte jämfört med föregångarna. men det dög.
efter det gick vi mest runt på stan, åt lite, frös en massa (mest jag). som straff för att jag inte kan klä mig som folk så har jag nu blivit sjuk. det har inte hänt på jättelänge, så det känns sådär.. och jag är alldeles hes, mestadels kan jag inte ens prata :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej jensinen:) kommer du imorgon elr? /fousie

2007-05-20 @ 20:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0