schlager

image26    image25

"I natt dog Eurovision"

faktiskt, som alla andra, tyckte jag att vi verkligen hade en värdig låt i år. vi skickade det bästa vi hade, och det blev.. fiasko. och vinnarlåten, give me a break. den var inte dålig, men.. ja, vad var den egentligen? jag minns den inte ens.  
och istället för att skicka ronny och ragge nästa år, som många aftonbladare tycker, kan väl Sverige vara först med att dra sig ur tävlingen med värdigheten i behåll, eftersom tävlingen tydligt har spårat ur. FU svågerpolitik.

+ de klart bästa bidragen hade faktiskt Frankrike(Les Fatals Picards) och Vitryssland(Dima Koldun), som ingen tycks ha märkt :(

Kommentarer
Postat av: Josef

Öh! lite väl sent men asså jag tyckte att Belarus var bäst.. har han på mp3n också! btw orka blogga och orka läsa.. det sista var till mig själv

2007-05-29 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0