torsdag

image20  image21  image23  image24

image22

+ snart är min johnniii-målning klar! jag är sjukt nöjd, om man får skryta.. den passar min vägg :)
+ jag var och simmade, och har bara 50 längder kvar nu. äntligen, snart har jag simmat alla 1000!
++rosa. jag har varit väldigt anti, till och med förklarat det ganska töntigt. (det är det nog) men man blir glad :)
- att jag börjar bli less på att åka buss. 2,5 h om dagen, inte rättvist! jag VILL INTE bo här.
+ att mitt tryck också blev lyckat, och min tröja är redo för användning! (hängiven film-nörd)

Kommentarer
Postat av: Anonym

min Johnny n0000bbb!
min pirat

2007-05-11 @ 15:00:11
Postat av: peace out //j*****e

och min jack sparrooowwww! *glömdÄÄ*

2007-05-11 @ 18:53:22
URL: http://jjasmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0