12

sitter här på spanskan nu, och är tänkt att skriva min redovisning till på tisdag. det sker inte. på sista tiden gör jag aldrig det jag ska göra på den tid det är tänkt, utan alltid lite för sent. men men, jag är iaf glad över att vara en av 2 i klassen med MVG på provet, när alla andra verkar få sämre och sämre betyg.

efter den här lektionen ska jag ner på stan och skaffa lite presenter/julklappar, och sedan ska jag hem och sova så jag är fit for fight till Lucia Movie Night. det pissiga är att jag ska upp och stå på marknad med företaget imorgon kl. 9. det har varit en sliten vecka som följs av en sliten helg, indeed.


Och idag kan jag stolt presentare våran hemsida till företaget, som imorgon kommer vara komplett! :)

Kommentarer
Postat av: Josef

Åh, vilken snygg hemsida!

2008-12-12 @ 14:38:30
URL: http://streetsofphotoshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0