14

igår kl. 2 fick jag äntligen sova. efter 42 timmar av vakenhet. det var verkligen en lättnad, tills dagen efter då jag hade den värsta huvudvärken i hela mitt liv. jag har varit lite smålullig hela dagen, och vill nu inget hellre än att sova.
fast det vore smartare att skriva lite svenska, eller förslagsvis lite spanska.

men men, det blir istället till att se "Donnie Darko".

4 skoldagar kvar, Wiiee! jag har nog aldrig längtat så mycket efter lov som nu.

vanligt samtal i förra helgenangående pappas suveränitet och konsten att vara ödmjuk:

pappa: "Ja ä nog en av de där som Gud ä mest nöjd över"
Jensine: "ehm, jaha, och va grundar'u de på då?"
pappa: "ja ba känn e på me"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0