17

exakt en vecka kvar till jul nu, vissa var nära att smälla av när vi insåg det imorse. jag känner mig lugn, jag har nästan allt kirrat. allt utom fucking SVENSKAN med stort S. åh

det roligaste idag var när jag fick agera testperson åt ingrid i deras projektarbete, där de testade smärta, typ. de tog pulsen 24/7 och jag fick gradera smärtan av all hålla hela armen i isvatten. det var, nja, inte härligt. det kändes exakt som om fingertopparna skulle brista och blodet komma forsande. jag klarade max 2 min, patetiskt indeed.

och nu finns våra finfina trosor att beskåda i glasmontern på skolan, gu si vackert.

och här är min inspirationsbild till modevisningnen, mycket enkel.



dagens bästa:



jensine får chokladen som föreställer ängeln

och dagens sämsta:



jensine tappar hörluren i ostelnad stearin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0