19

oj oj oj, hela min dag har handlat om kläder. gud så ytligt.
det hela började med att jag och madre for på Häggströms utförsäljning, där vi hittade lite smått och gott. när vi stod i kön och skulle betala så kommer mina tremänningars mamma fram(som jobar där) och ber mig att jobba. ungefär såhär:

johanna: jensine, kan du jobba?
jag: jaaa, när?
johanna: från nu.
jag: okej, jag ska bara hem och äta något först.

sedan spenderade jag 5 hektiska timmar där innan jag for hem för att padre fyller år. det bev bestämt att jag skulle rycka in imorgon och söndag 3 h också. det är inte jag som söker jobben, utan de kommer till mig lustigt nog.
sedan efter maten så gick jag dit en sväng till med mormor, ludvig och pappa, och vi fyndade alla tre igen. mormor en tröja, herrarna var sin kostym och jag en vår/ höst-jacka från Peak. älska 50%.

der bästa är att jag idag har sparat 2335 kr. kah-ching!

efter det fick jag lite panik över vad jag skulle ha på mig imorgon när jag ska jobba, så jag snodde ihop ett par leggings.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0