2

tog behövlig och härlig sovmorgon imorse, och sitter nu och äter broccoli och riskakor till frukost eftersom vi är tom på flingor och bröd. det duger ändå.
jag inser ju nu att jag måste få något sagt i 24 inlägg, aj aj.

kan iaf visa min beställning från HM igår, med grejer till mig men även en (inringad) julklapp till broder.
beställde även från cdon, men kan inte visa en enda eftersom det i princip bara var julklappar :)



och, ikväll var vi och sydde trosor till företaget på syan, och det gick faktiskt bra! vilket var riktigt tur, för tjejerna i JAJA uf var nåra att ansöka om roller i 'Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott*.

så här gick det ju förra gången



Taaaajt

och såhär ser det ut nu



we did great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0