20

shit pommes, cuatro dagar kvar. idag slog det ner som en bomb, just för att jag pyntade granen och slog in klapparna. men samtidigt har jag också börjat få ångest för att julen snart är över, innan den ens börjat! är det kanske det sjukaste? aldrig riktigt nöjd.
sedan skulle jag göra svenskan också, men inser ju att den är kvar i lägenheten. ja ja, what to do?

det roligaste idag när jag fick hjälpa en mormor hitta en skjorta till sitt barnbarn, 16-17 år, som på frågan om han var trendig eller lite mer vanlig, svarade "jo, men han hänger nog med i svängarna". skjortan träffade mitt i prick, men gunåde så pinsamt det måste ha vart för honom när han sedan kom när jag och hans mormor stod och pratade om honom och att han var så lång och att det var svårt att hitta kläder. aj aj, jag kände viljan att sjunka genom marken. det blev ingen skjorta, vad nu det berodde på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0