23

20 min sen på att blogga, så tekniskt sett är det julafton nu! :D oh, oh, nu blir jag riktigt barnslig igen och vill bara klä mig fint, äta gott, spela spel och få klappar. ingen kan ta barnet ur jensine. jag är redo inför imorgon, och har hängt fram kläderna, tagit fram duschgrejorna jag fick av madre, årets andra pussel är börjat på och gottabordet är redo.



idag gick jag en till sväng på häggstöms, vilket liv jag har. men faktiskt så hade de fått in massa nytt från en butik i övik, så jag fyndade två blusar för 80 kr och 60 kr. helt överkomligt.



och ikväll bytte jag också julklappar med mina tjejer, riktigt trevligt. jag var trött som en zombie, men åh, jag vill träffa er snart igen! :) och göra något töntigt och roligt som vi brukade göra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill också göra något töntigt roligt. det är fint.:)



Är en insmord tsatsuma idag, känner mig så gossig, rund och gul!

2008-12-24 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0