24!

oh oh, jag är alldeles för glad för att blogga just nu. vi har just haft julklappsutdelning, med den fulaste himla tomte någon någonsin skådat; min bror. minsta dräkten possible, skoterhuva, hål i baken och halvtaskig attityd. men vi älskar honom. den stora frågan är varför vi fortfarande kör med tomte? det hela är ett skämt.

vad jag älskar ännu mer är att vi i år testade att köra på en alternativ julmat för hatare av den traditionella, dvs mig. kyckling, mums!

jag såg inget kalle idag, men jag tror inte det kommer påverka mig särskilt. jag agerade snäll och mogen skjuts åt äldre släktingar istället :)

+ jag har kommit på att dummaste dagen någonsin att köra stenhårt med stopp-och-väx efter varje tvätt måste vara julafton. inte farao sitter man och biter å naglarna då man hela tiden går och käkar godis, och godiset smakar ju vider pga detta äckelpäckelmedel.

åh, mina julklappar :



fick en Rubiks kub i miniformat av morbror, kan tänka mig hur han sitter och "hö hö hö":ar åt mig nu när ja knappt kan få en sida klar.

och resten av dagen sammarfattad:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0