3

idag är det sydag, igen. därför ser jag till att blogga på skolan, eftersom jag kanske inte hinner senare med tanke på mitt 1-timmesgång/dag. jag tänkte att jag knappast kommer ha något att delge varje dag, så var tredje kan jag bjuda på en låt. idag kommer första jullåten, som jag faktiskt gillar. mest för Bonos skull :)



tillägg:

har nu kommit hem från fucking syan, där inget riktigt gick som det skulle. tanken var ju att vi skulle vara där halva natten och sy, men icket om inte maskinen fungerar. så nu får vi rejsa imorgon innan öppet hus istället. yippiie

sähör ser kvinnor på gränsen till sammanbrott ut:




och det här lyckades damerna med, smått på skämt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0