5

idag har varit en sliten dag, indeed. jag steg upp 7.40, vilket gjorde att jag var tvungen fara till skolan nyvaken, osminkad och håret ouppstyrt. det var det värt, alla gånger. sedan hade vi sya där vi förväntade oss årets utskällning från sigrid pga röran vi ställde till med igår, men icket.

dagen gick i ett skimmer av trötthet, ovh på CAE var både jag och Amanda, gissar jag, nära gråten.

det mest spännande var när jag skulle hämta pappa på flygplatsen. jag fa genom teg, och sedan ur ingenstans ser jag skyltar med 'korttids' och 'långtids'. wtf? paniken infann sig, men jag lyckades tillslut få ordning på det hela.

inga bilder idag, för jag sitter vid mormors dator där vi har bakat pepparkakor, munkar och knäck. de kommer imorgon istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0