sjukdag 2

idag for jag och mamma iväg itll övik för att shoppa, trots att vi var sjuka, och det blev bara värre av det. blir spännande hur det blir imorgon, stundvis låter det riktigt illa. no matter what, jag ska ha min hetssydda klänning iaf.

i övik var vi först på naturkompaniet, men de hade inte någon Haglöfsjacka till mig! det hängde enbart två ynka jackor där, och de var röda och fula. det får helt enkelt vänta lite. väl inne i stan så fikade vi på Brownies coffeehouse, med världens godaste varma choklad! helt sinnes.



det blev iaf en del fynd som jag tog med mig hem: två tröjor från Kupan second hand, skor på rea och en egen resväska. finally



slutligen, my favourite Abba-låt, alla kategorier:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0