the show must go on

jag har klarat mig hela lovet hittills, men igår kväll så blev jag sjuk. eller, det bröt ut då. riktig vidrig rethosta, som alla andra verkar ha också. det höll mig vaken nästan hela natten, men det givk bra att jobba ändå. nu sitter jag hos mormor och väntar på mat, och har fått någon dundermedicin med smått bedövande effekt. mycket spännande att jag inte har någon känsel i gommen...

och igår direkt efter mitt inlägg så tog jag tag i mitt liv och tvingade mig själv att skriva svenskan. efter 2 timmar så var allt utom avslutning och titel klart. way to go, nu borde jag bara sätta mig ned med pärlbroderiet, nyårsklänningen, pappas kavaj...

ovh HM:s vårkläder har kommit, och det här är det jag inte skulle tacka nej till. perfekt till el viaje a Tenerife i mars/april


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0