15/16

jag glömde blogga igår! herremin, men det blev bara inte av. spenderade hela dagen hos josef för att han fyllde år. vi såg The Dark Knight, min andra gång och hans tredje, och sen blev det inget bloggande.



nu är det iaf bara 3 dagar/ 6 lektioner/ 72 h kvar till jullov!
och igår kollade jag igen hur många filmer jag sett på imdb. com:s top 250, och det var hela 27%. det tar sig så mordbrännarn.

och idag bokade jag och amanda biljetter till premiären av Australia, som visas juldagen! åhhhh, jag är så taggag. det mindre taggande är att jag sedan måste skynda mig hem för att sovaför att jag ska upp tidigt och jobba.




senare idag var jag på stan med madre, och jag handlade vitt och mörkbrunt stretchtyg, så nu ska jag sy mig ett par chaneltights ;)



och när jag gick förbi på Kii för att visa mamma trosorna var ett par ljusrosa borta! tanken på att vårat verk ligger hemma hos någon, kanske inslagen som en julklapp till och med, får det att bulta i modershjärtat! :D

Kommentarer
Postat av: mandis

snitsigt kollage må jag säga!:)

hihii..:)

och trosor köpta efter andra dagen!! lovely:)

2008-12-16 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0