bästa dagen på länge

helt underbart. skolan gick an, det flöt på iaf. sen for jag och madre på ohlssons på mariedal, där vi hittade ett lila/brunt ulltyg till min kappa. wihi! finally. sen fort vi och hämtade ut my precios mobil, som nu är lagad. äntligen kan jag fota igen, nu blir det fart på bloggen.
vi åt på escarol, som alla gamlingar gör. jag har inte varit där på flera år, jag minna nån gång att jag varit där med mormor. fläskfilé blev det.
bion, Försoning, var helt underbar. jag skriver mer om den imorgon, när jag samlat mig lite. tårarna rann på bion, det har nog inte riktigt hänt förut. en av de mest rörande jag sett.
och jag ska så sy klänningen i trean

image386

Kommentarer
Postat av: jasbar

usch ja kommer grina ihjäl mig!

2008-01-25 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0