filmsöndag

har varit latare än latast idag, och har knappt lämnat soffan. först, vid frukost, såg jag Magnolia. hur bra som helst, och den blir bara bättre ju mer man tänker på den. lite lik Crash, som kanske är bland de bästa som finns. inte lika mycket dramatik i Magnolia, vilket blev lite tråkigt..

image349

nyss såg jag Rosemary's baby med mamma, klassiker som var med i "1001 filmer att se innan du dör".jag har börjat beta av den, och har väl cirka 920 kvar nu.. taggat!iaf, filmen var fantastisk. jag såg fram emot att se den jättemycket, eftersom man hört/läst väldigt mycket om den. den var lite gammal, så den var inte så spännande, men det var ganska härligt. otroligt fina kläder + att allting var inlindad i ett pastelligt sken. det enda läskiga, förutom tanken på ett helt igenom ont barn, var musiken i slutet. helt sinnessjukt läskigt. det lät egentligen bara som någon som nynnade en vaggvisa, men usch..

image350

+ vi har spelat in Rocky och Rocky II, så snart blir det ännu mera klassiker!

Kommentarer
Postat av: jassi

men samma här, har har 15 sidor kvar nu.. huh.. hoppas det, jag pallar inte om det är den här veckan!!

2008-01-07 @ 11:51:48
URL: http://jasminebaradaran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0