"jomen visst"

nytt år, för ett bra tag sen. dagarna flyger förbi, och jag vill bara sova. jag har iaf bestämt mig för att börja vara nyttig. jag har nästan börjat tycka om grönsaker till och med. det kan gå framåt. och till våren, typ i mars, när det inte är snorhalt  på vägen, ska jag börja springa så jag kan följa mamma till Stockholm för tjejmilen i aug, eller när det nu är. det känns bra, det blir till att springa 2-3 ggr i veckan mars- aug. det ska nog gå, jag älskar att springa. det posotiva är att jag slipper ångest inför sommaren och badsäsongen då också. helt perfekt :)

idag blir det inga jobbiga lektioner, har nyss varit på spanskan och spelat bingo, och nu sitter jag och fousi vid datorn på hålet. det blir slappt. efter skolan tänkte jag gå och kolla efter tyg, eftersom jag gjort mitt eget, alldeles perfekta linne-mönster, så nu blir det till att sy. om jag hinner kanske jag går på hemtex och kollar/köper handdukar till att torka håret, dom hade 60 % nu på utvalda. hoppas det finns i svart, eftersom vi bytt hemma. det måste ju matcha ;)

sen blir det hem, kanske gå på Häggströms, dom hade tydlien någon utrensning. vad vet jag, jag bor ju bara granne. lite kul när man får höra det av någon som bor typ 8 mil därifrån ;) efter de eventuella fynden blir det till att laga mat, (eftersom jag är så bra på det), och sen se film. Gudfadern eller Match Point, tror det blir den senare.


imorgon, när alla andra DP:are är på syan och gör klart kjolen, är jag på Leos och hard work workar. det känns faktiskt bra, nu när skolan inte gått så länge = jensine inte så trött. hellre nu än nästa helg, då ska jag sy med mormor.. giv mig styrka. det är inte så jobbigt, men det tar sån tid. det var den lördagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0