modevisning

+ sminket och håret, mimmi pigg på mig. bilder senare, kanske. nu vill jag bara sova.
+ kjolen, diskret och bra. inget att vara varken nöjd eller missnöjd med.
+ att jag knappt var ett dugg nervös inför det hela, bara typ 3 h innan. sen släppte det helt.
+ att det inte hände något katastrofalt, för någon.
+ att My i designtrean frågade mig efteråt om jag ville gå modell åt henne i deras stora modevisning.
+ att jag vågade säga ja.

- att det blev en sjukt lång dag, tur att vi får komp.
- att det blev jättestressigt med träningen, trodde vi.
- att det här hemma fanns en bror surare än döden, och att det mesta i slutet blev mitt fel.
- att jag då blev sur, och bara svarade ja och nej på alla frågor om kvällen. jag var astaggad på att berätta hela bilresan, men icket. dom får väl läsa bloggen, om någon bryr sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0