småfyndade lite, sådär

var in en snabbis på Häggströms igår, eftersom de rensade ut på "kapet". bra gjort, eftersom jag där hittade de här tröjorna



för 20 kr styck. till saken hör att den blommiga kostade 299 förut och både det vita och det blåa linnet (från Velour, när jag är trött kan jag sälja dyrare på tradera) brukade kosta 499 kr/st. helt sinnes, och så inte värt. men 20 spänn, absolut.

+ hyrfilm. helt underbart. igår blev det Gudfadern, som blir bättre och bättre ju mer man tänker på den. älskar hela stilen att leva, att heder är så viktigt. typ som Mulan. längtar till 2:an, blir kanske imorgon :)
idag såg jag Match Point, och den dög. jag blir så arg på honom, helt fel gjort. grejen var väl att det var för realistiskt, jag vill ha iaf lite sagoslut.

image357

Kommentarer
Postat av: fousi

åhåhå,snajsiga kap!:) o du hann ju blogga lite idag ändå:) och woops.. nu avslöjar jag att vår dator funkar ingen..heeh

2008-01-12 @ 22:43:42
Postat av: amandaffouu

hehe.. jag vet..borde verkeliigen!
det gick finemang, nu är det bara dagen D som väntar dårå, tagga de!:P

2008-01-14 @ 17:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0