-jensine, du dör inte av en till glass - nej, men fet blir hon

jag har gjort chokladglass som vi nu har i begränsad upplaga här hemma.. den förstör allt. jag försöker vara nyttig, så mycket som det går när det är påsklov, och jag har börjat springa inför sommaren. tur att den nog snart är slut.

iaf, första dagen på lovet på riktigt idag, känns skkönt. det känns som om jag har haft lov föralltid, så slappt har jag haft det. det här är det bästa lovet sen förra sommarlovet, och snart är det dags igen. jag är så himla glad över allting, det är hur härligt som helst. jag har ine känt mig så här ledig på jättelänge.
och nu har jag bara kvar designen och svenskan(bara rubriken kvar) i läxväg, vilket också är super.

Kommentarer
Postat av: tinolii

come oooon, uppdatera lite ffs

2008-04-02 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0