givande

det blev ingen promenad från N-ling för mig idag, vilket egentligen hade varit bra. istället for jag på stan i kanske 20 min innan jag och pappa for ut på Onoff och skaffade mig en bärbar dator. det blev dyrare, men också snyggare än jag hade förväntat mig, och då är jag nöjd. nu är bara frågan om vi får igång den innan imorgon så jag kan inviga den.
jag bjuder på några galet dåliga mobilbilder på datorn, tillbehör till mina sönderfallande jeans, och den enda bild jag lyckades ta under sportlovet:


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så avundsjuk på din dator!!!!!! Kan jag få lång????? Max hälsar (fast just nu sover han). Kolla in hans söta fossingar på MIN (du läste rätt) blogg// Kusinmaxmamma

2008-03-11 @ 20:20:47
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0