m-m-m-måndag

turbulent dag idag. den började egentligen igår, då jag inte riktigt kunde somna. jag låg och vred och vände, tittade på klockan stup i kvarten, och kallsvettades pga. vårat Nationella prov i matte B som vi hade idag. det känders inte helt tryggt att vakna när man sovit så lite, men tack och lov är jag inte så lättpåverkad av sånt. provet gick bara fint ändå. jag preparerade med vatten, frukt, ipren och tjocktröja som verkligen behövdes, för det var svinkallt nere i skrivsalen. provet gick bra, men jag vet inte om det räcker til MVG. allt annat skulle kännas surt, men men. jag har gjort vad jag kunnat, verkligen. nu äntligen är mitt råplugg med ca. 24 sidor om dagen avklarat.
sen spanska, där jag fick veta att jag var bäst av alla spanska steg 3:or på provet vi hade, och att jag har ett mycket stabilt MVG. det iaf känns ju skönt.
och bion sög. det var verkligen en typisk amerikansk romantisk komedi, där det haglade av klyschor, han var snygg, och de fick varandra i slutet.
nu är det iaf lov, och skönt känns ju det.

Kommentarer
Postat av: pau

vem släpade du med på bion då?

2008-03-18 @ 16:47:04
Postat av: fousi

hejsanhopssaan! men det lät ju som en helt okej dag ändå..!?:) hoppas du får ett niceigt lov!!:)

2008-03-18 @ 21:05:47
URL: http://mandis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0