dagen i bilder

ganska händelserik dag på syan idag. är ju klar med ulljackan sen tidigare, så idag fick jag klart mina "provbyxor" (riktigt snygga) och började med mönstret till jeansen som nu ska sys. jag fick dessutom sluta tidigare, för att jag skulle ta hem tyget och tvätta det. härligt, då kan jag ju köpa tygskor. men, nej. på åhlens hade de alla storlekar utom min. de kanske skulle få in senare i veckan, och annars får jag pressa ner fötterna i ett par försmåa. det var verkligen tygskorna i mitt liv, 400 pix. lite väl, eftersom man kan köpa högkvalla på skopunkten (pfft) för 100.
jag fyndade iaf smink och ett par örhängen. hemma hittade jag också ett armband jag gjorde i 8:an, matchar min ring perfekt.


Kommentarer
Postat av: fousi

ofta att du gjort armbandet! asfint:)

2008-05-06 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0