hej och hå

nyduschad och stressad. ska iväg om en stund på scoutlägerledar-möte. mina planer för idag gick åt fanders, för jag var tvungen äta hos farmor. det tar alltid längre tid där, så då hann jag inte ut och springa. imorgon är ett måste, hela min planering faller.
idag tog jag hem både ullkappan som jag sytt och kjolen som jag hade som mellanprojekt när jag fastnade med jackan och jeansen som jag nu syr. dom kommer förövrigt säkert bli klar nästa vecka!
plus att idag var sista lektionen med modeteckningsuppgiften, och jag har gjort två bilder. woho! blir mycket ritande i helgen.


Kommentarer
Postat av: fousi

kjolen längs ned här: http://rightnow.devote.se/blogs/307060/shopping-in-london--part-1.htm#WriteComment



var väl ändå liite lik din va?:D

2008-05-16 @ 13:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0