på Lögdfronten intet nytt

jag skickade min mobil på lagning igår, och troligtvis tack vara mina kusiners pappa fick jag tillbaka den idag - utbytt till en helt ny! shiny kan jag lova. det enda dåliga är att garantin troligtvis inte förnyas, så jag får räkna med att köpa en ny i augusti. den dagen, den sorgen.

på filmfronten händer det inte mycket, har inte sett så mycket film. just nu är typ enda tillfället på hela terminen då vi har plugg, iaf jag. Kursprov i Spanska, inte att leka med. igår lyxade jag och madre, och såg Mansfield Park, otroligt mysigt.

modeteckningsredovisning imorgon, taggar inte Karins grillning av en.

plus, idag gjorde jag klart linningen på jeansen jag syr på syan, sjukt snabbt och lätt det går!

IP 18 år morgon, grattis! bju på gofika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0