pånyttfödd, typ

i flera veckor (iaf 1,5 månad) har jag känt att kläder varit ganska onödigt. eller, jag har sett jättemycket snygga kläder på folk, men aldrig hittat några själv. och när jag har sett något har jag alltid tänkt att jag kan lika gärna sy den. fast det händer oftast inte. men idag (om det var tack vare jasmine vet jag inte) lyckades jag till och med köpa en klänning, ett par skor och en kofta.
ännu mer duktigt var att jag och rebecka stannade kvar längre för att göra våran del i småföretagande-projektet, så att vi kan få lite sovmorgon på måndag! :)
och, jag hämtade ut Atonement på bibblan, nu blir det till att läsa. på engelska dessutom, ännu bättre.

image539

Kommentarer
Postat av: jassan

klart det var min förtjänst att du kom hem med så mycket fint! hiehiehie:)

2008-05-09 @ 15:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0