and that's alright with me

29 minuter till frihet. enda hindret är att jag är supposed to skriva en review av film/bok/Cd till CAE och det går väldigt trögt. jag har bestämt att jag ska jämföra Stolthet och Fördom och En ung Jane Austen, och deras bitterhet/ icke bitterhet. det är bara galet svårt att börja.

och idag på syan så gjorde jag axelbanden till balklänningen, och satte ihop allt för att testa. the real deal. men gud, jag var itne beredd på att känna mig så naken! åhherremin. jag vet inte riktigt vad jag ska göra.


Kommentarer
Postat av: amandus

och du ska kalla dig naken? jag kommer se ut sådär fast utan nått löv

2008-11-13 @ 23:16:42
Postat av: lalala

men öjjj, uppdatering om din fredag vore ypperlig tycker ja!:)



o va de inte någon som skulle lägga in ett inlägg jag önskat, om jag upptaterade?;)

2008-11-16 @ 17:43:17
URL: http://mandis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0