Make crosses from your lovers

"Jag har bestämt mig", som reklamen säger, för att i 3 veckor gå, minst en timme, varje dag. exakt varje dag, inget mesande på helger eller så, utan nu är det stentufft. jag har egentligen inget skäl till varför, men det känns som något karaktärsdanande. plus att jag inbillar mig att om jag spenderar så pass mycket (extremt enligt mina mått mätt) tid ute, så kommer jag att anpassa mig till kylan och klara den här vintern när jag nu ska cykla till skolan. just nu är det kritiskt läge, med tre lager på benen och 4-5 lager på överkroppen. alla vettiga kläder är i Lögdeå.

jag började starkt idag med att gå till Volvo och tillbaka, 1 h 40 min. inte nådigt, men så virrade jag bort mig lite på Teg också. jag har inte gått så långt sedan i somras i Varuträsk med Ingrid och Sofia, men det var ju en pain in the ass. grinigare fick man leta efter. 

jag har allt tänkt på det här med att gå, för för att detta nu ska hålla, ska jag skaffa mig en Umeåkarta och när jag har gått, markera den vägen i någon rolig färg, så att jag när vi måste flytta ut i Juni kan säga att jag då minsann känner till Umeå. även badhuset ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Du jag gick faktiskt 1 h och 40 min igår!"

alltså såhär i efterhand är det väl värt lite respekt ;P /rebecka

2008-11-21 @ 18:40:23
Postat av: mandis

MAodPEQQ-w" rel="nofollow">http://www.jogg.se/?gclid=COeIpObphpcCFQIMAodPEQQ-w



tryck på kartan i vänster kanten; "mät upp dina löparrundor.." :)

2008-11-21 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0