Throw roses in the rain

idag har varit ultimata shoppingdagen, verkligen. det hela börjar med två lektioner, och sedan fikaförsäljning till företaget i ca 2,5 h + möte. vi gick hem vid 13,30 tror jag, och man kände sig nästan helt utvilad :) sen gick jag ner på stan, och efter lite om  och men med nycklar hit och dit så for jag till lägenheten där madre väntade. vi for sedan iväg till Bodyshop för Makeuprådgivning, roligt, men kanske inte det snyggaste jag haft på mig. mamma fick sitta i stolen i hörnet, väl dold för allmänheten, medan jag fick sitta i en uppställd barstol mitt i butiken! hjärtstillestånd i 10 sek när jag insåg att det var dit hon menade att jag skulle gå och sätta mig. hon fick även för sig att jag skulle ha blåa färger. jag älskar verkligen blått, men verkligen inte på smink! jag kände mig som en prostituerad/drag queen i sisådär 3 pinsamma minuter, sen gick det över. nu i efterhand har jag blivit van, och tycker att sminkningen blev lyckad, allt utom ögonen. aja, sminkningen passar väl bra till filmen vi spontanbestämmde oss för att se, jag, amanda och jasmine; Saw 5 herremin,jag har bara sett 1:an före, och jag minns inget. jag fick berättat för mig om några kedjor, sprutor och grisar. nja, vi sover nog inte gott i lägenheten ikväll.

här är iaf mina fynd:



+ tillägg; vi har nu sett filmen, och jag kan säga att jag och mandutt gick ned tillsammans när vi skulle duscha. tur att jag ska hem imorgon! usch. fast ruggigt (haha) bra var den iaf

+ tillägg 2; tog äntligen kort på den underbara texten som står på en husgavel vid vasaplan:



"Nobody puts Baby in a corner"
från Dirty Dancing

Kommentarer
Postat av: En som vill vara anonym

Skräckfilmer kan inte vara nyttigt! Tacka vet jag Dirty Dancing- då törs man gå ner i källaren ensam.Och du- uppdatera oftare så jag vet att du lever!

2008-12-01 @ 15:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0