You ain't a beauty, but hey you're alright

hela veckan har varit jättehärlig! efter att man kom över chocken med skolstart gick det fint, och det har till och med varit väldigt slappt. det känns som om allt löser sig med företaget (tyget är påväg!), modevisningen och projektarbetet. allt är löst.

det skönaste har nog varit att jag varit i lägenheten hela tiden, har inte behövt fara fram och tillbaka till Lögd. jag har sedan måndag snittat 6 avsnitt Sex And The City per kväll, eftersom jag och sambo kör något slags osynkat maraton. idag är väl kvällen då statistiken spräcks, eftersom jag istället ägnat mig åt ett syprojekt. längtar efter jul och nyår, och fick för mig att sy en finklänning. inspirationen är den röda klänningen, och jag hittade ett nästan likadant tyg på Ohlssons.

och på tal om klänning, så sitter min balklänning ihop i ett stycke! ja, mer hud ovanför höfterna kommer sällan ha skådats när jag är klar. både jag och Amanda har samma klänning-bh-problem, så vi gick på Change efter skolan som hade 50% på allt om man blev medlem. sagt och gjort, det blev vi och kom båda hem med fynd. dock såklart inte det vi hade tänkt.

min vecka, och lite tidigare




nästa gång jag visar bilder hoppas jag att dom kommer från min nya fancy mobil! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0