like a vision she dances across the porch

utvkecklingssamtal idag, vet inte om det blev mycket av den varan. därefer sya, fick inte så mycket gjort där heller. men innan vi slutar så visar det sig att designarna har koll på läget, utom jag, och vet att fransklänningen som är en del i min inspiration till modevisningen finns i svart ( och inte bara i turkos) på HM nu. snabbt som en iller cyklarjag dit, provar, köper, cyklar vidare till busstationen och fyller på mitt busskort. all  på 15 min, inte illa pinkat.





precious

+
vann en auktion på tradera, billigt och bra. älskade Vagabond dessutom :)



+ VAR INNE PÅ FOREVER21, DÄR JAG HITTADE ALLDELES FÖR MYCKET FINT. ÄR DET NÅGON SOM HAR LUST ATT SAMKÖPA? FRAKTEN OCH TULLEN BLIR LITE VÄL MASTIG PÅ EGEN HAND...

och det här är vad jag vill ha
(speciellt skorna som skulle vara perfekta till min modevisning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0