a long time ago in a galaxy far, far away...

imorse hade jag värsta lusten att blogga, och hade tusen saker att ta upp. men nu är det i princip inga kvar, och lusten är borta. hm.. hatar min mobil just nu för att den verkligen inte vill samarbeta med mig och föra över lite bilder från Star Wars-utställningen vi var på igår i Örnsköldsvik. synd, men jag får visa en annan gång. det var iaf väldigt trevligt där, det kommer ta ett tag innan man glömmer.

nu ska jag verkligen ta tag i mitt pluggande, både spanskauppsatsen och engelskainlämningen. skulle kännas skönt att iaf bli klar med en av dem.

glömde berätta att jag var på bio med Josef förra måndagen och såg The Dark Knight, riktigt riktigt bra film. om vi säger såhär, under de 2,5 h (cirka) den varade undrade jag inte en enda gång vad klockan var eller hur mycket som var kvar. och jag är inte ens ett Batman-fan, och har inte sett ettan. det var bara så snuskigt snyggt gjord.

ikväll ska jag och Amanda, med höga förväntningar, gå och se Sex And The City- the movie. vi har dragit ut på det länge nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0