efterlängtat

finally har vi fått internet till lägenheten. vi delar lite lätt olagligt med grannen, billigt och bra :) idag var mamma här och lagade mat, skitbra eftersom det går väldigt fort att tröttna på hushållssysslor.
förresten, på fredag är det precis en vecka sen jag och mandolina flyttade in, och nu har vi blivit hemmastadda, så vi tänkte att den som vill får komma förbi på lite fika/dylikt. som en inflyttningsfest typ. (alla älskar inflyttningspresenter, speciellt vi :) )
för er som inte kan vänta, eller inte kan komma, kan jag bjussa på några ej så högkvalitativa bilder:



plus vårn kaktus som vi gärna vill bli av med. vi hörde av någon att man kunde få något för den eftersom den var så stor, men vem vet.



+ ikväll ska jag se Manderlay, har riktigt höga förhoppningar.

Kommentarer
Postat av: jassan

gu se trevligt ni kommer ha det!

2008-09-02 @ 22:44:37
Postat av: jassan

gu se trevligt ni kommer ha det!

2008-09-02 @ 22:45:08
Postat av: jassan

gu se trevligt ni kommer ha det!

2008-09-02 @ 22:45:42
Postat av: Astronauten

Vad fint! :D

2008-09-02 @ 22:52:30
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Oskar

Lägenheten ser ut att vara riktigt trevlig! Hoppas ni kommer att trivas



Höll manderlay för förväntningarna?

2008-09-02 @ 22:58:46
Postat av: Max

Men det ser ut att vara väldigt litet. Faktiskt kan ni ju inte sova två i samma säng. Får jag sova hos dig? Har nån brandbil nån gång kört förbi? Nu säger mamma jag ska sova... Jag har bara en kram - den är till DIG!

2008-09-03 @ 20:32:59
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0