filmjensa, indeed

igår Sex And The City, idag Mamma Mia. vi är flitiga på bio, vi.

modellproblemet till modevisningen verkar lösa sig, eftersom Fousi och Ida är sådana bra matchmakers och har hittat min tvilling som jag förmodligen kommer att fråga. bara en modell kvar nu, men det löser sig.

och skolfoto imorgon, kom ihåg tightsen allihopa, hoppas verkligen vi ror iland det här.

det är helt sinnes, klockan är 16,25 och jag har hunnit cykla hem, tvättat, tagit hand om två torra tvättar, fikat och bloggat. i vanliga fall skulle jag nyss ha passerat Sörmjöle. Sweeeet

Kommentarer
Postat av: Anonym

ihärdigt.. indeed! ändå skönt o hinna massa extra:)

nu ligger det en 2x2 meters trunk med björkl.tröjor i vår hall, så om jag är lite sen imorgon läste du just anledningen:P



o du behöver inte tacka för matchmakingen,thihi:D

2008-09-09 @ 20:08:03
Postat av: Anonym

Din inflyttningsfest/fika/något-kväll. Vid en tid som normalt folk är vakna på en fredagkväll försökte jag ringa dig och gratulera till lägenheten men du svarade inte! Och ringde inte upp! Dålig still syster

2008-09-11 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0