"men uppdatera ffs!"

ikväll har jag och min rumskamrat (haha) bakat. inte helt lyckade blåbärspajer, de som törs smaka får gärna komma till aulan eller informationen imorgon mellan 10,45 och 13,45 och stödja vårat UF-företag. pleeease. vi kom också på att vi måste stiga upp i ottan imorgon och vispa en halvliter vaniljvisp, för hand. jag har velat ha en elvisp, men NOOOO. vi får se hur det går.

sedan var vi på personalmöte på leos, fikade och lekte. helt okej, slapp ju städningen ;). nu ska det bli ordning, och jag ska försöka jobba där lite mera.

imorgon blir det get-together med klassen som först ska äta tillsammans (inte så KULINARISKT med tacos) och sedan gå på förhandsvisning av någon film. jag är tveksam, är nästan beredd att satsa pengar på att den kommer vara dålig. men trots allt, det är inte så stor uppoffring att gå på den, eftersom man har 5 min hem sen! :D allt bök är borta, insåg det när jag åkte bil till Leos. det var veckans lyckligaste ögoblick. problemfritt helt enkelt. det bästa är att varje dag kolla på klockan 17,20 (normal tid att komma hem i Lögd) och inse hur mycket man hunnit med.

har börjat se Mångalen med Cher och Nicolas Cage, och hittills har ja nog inte sett en sämre film sedan Youbg Adam. riktig botten, båda två

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehhhhh du kan va kulinarisk

2008-09-15 @ 23:15:56
Postat av: barra

2008-09-15 @ 23:16:56
Postat av: mandis

KULINARISKT som ATTANS vill jag lova med GOKARRA på biografen.. höhöh

2008-09-18 @ 08:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0