Oscarsgalan

har idag suttit och sett en inspelad Oscarsgala, och blev helt hänförd! från och med nu ska jag aldrig mer missa detta. helt sinnes. skulle kunna prata om det i evighet, men det känns som att det blir töntigt. vi tar det bästa istället.

när jag var på bio och såg Mammut så såg jag postern till Slumdog Millionaire, utan att veta något alls om den, och tänkte att den kanske man borde se trots att den knappast kommer bli så känd. snopen blev jag när den kammar hem Oscar efter Oscar, och landade på stabila 8 stycken (bla. bästa film). känns som att jag verkligen ska se den.

sedan var det ju klänningarna. det var ingen riktigt revolutionerande, men vissa var vackra. här är de klänningar genom tiderna som jag tycker har varit finast på Oscarsgalan:


och så vinnaren, oslagbart vackra Charlize Theron




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0