blåögt

av mig att inte kolla upp bruces spelning bättre. biljetterna är inte släppta än, utan det sker imorgon. kl 10 imorgon bitti biter jag ner mina naglar, kan vi ju lugnt säga. åh, man ska inte hoppas på för mycket, men det skulle göra min dag, mitt liv, tror jag.

helgen då, den har varit fin. slappt hemma i lögdeå, som har förvandlats till någon slags oas där man bara kan vara. i lördags var jag och invigde brädan i Ålidbacken, och kvällen spenderades i goda vänners lag. söndag var slapp med josef och klassiker á la Hitchcock (Fönstret åt gården). och nu sitter jag i lägenheten, redo för veckan med stort V. håll i hatten.

just det,  i lördags var jag även en sista gång på Häggströms, alldeles innan de stänger för gott. jag fyndade kläder på 90 löjliga procent.



jeans, Ance 140 kr
byxor, Oui set 140 kr
klänning, Dreams by Isabel Kristensen 70 kr

och jag var inte den enda som fyndade, här är gustav i sina första Acne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0