dagen D

närmar sig verkligen med stormsteg, men jag börjar känna lugnet. det mesta är redan klart och betalt. i helgen hetsade jag med den vita pärlklänningen, så den är alldeles strax klar, och balklänningen behöver bara lite finputs. kavajen ligger sämst till, eller "eländet" som den också heter.

imorgon har Jaja UF åter sovmorgon", och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på . jag kan inte gärna fara hem till Lögd, eftersom jag ska ha träff med mina modeller kl 17, då vi ska styla, testa kläder, testa gå osv. .. känns lite hemskt att allt ligger på mig, och att jag måste bestämma.
men iaf, så gjorde jag och josef låten i helgen, så nu är den fix färdig. jag skulle lägga upp den på bloggen, men det får bli en överraskning till de som orkar pallra sig till dragonskolans aula torsdag 29 januari kl 19,00.
9 dagar kvar!!

planering fram till D-day:

tis 20: öppet hus 18-21
ons 21: modellträff 17- ?
tors 22: träffa Sofia
fre 23: bio??
lör 24: lögd?
sön 25: lögd?
mån 26: träna gång i aulan 16-21
tis 27:
ons 28: träna gång i aulan 16-21, panik
tors 29: modevisning 8- 20
fre 30: modevisning 8- 13

späckat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0