skulle ha publicerats igår

nu har jag inte bloggat på ett bra tag, och kände att det var dags igen. vardagen har kommit ikapp, och jag har återigen flyttat in på Pilgatan 4 för ännu en termin.
igår så lämnade jag Lögd, gick på stan, hade intervju med Jaja UF med VK ung, handlade mat, garderobsrensade, såg SATC-filmen, och kollade i "1001 filmer du måste se innan du dör". jag har hittills sett 101 av 1001 filmer! det tar sig, så mordbrännarn.

och hela helgen bor jag och las otras chicas del design på syan eftersom vi paniar inför modevisningen om....

innan/efter:



1 fynd igår, 2 fynd idag:



nyårsklänningen som jag gjorde i all hast som jag glömt visa:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0