stressat kött

men kalender är min bästa vän just nu, eller iaf den som jag spenderar mest tid med. beskåda och njut, mina veckor fråmöver:

Ti 2 - Jobb 8 - 16 / sy josefs grejer till balen
On 3 - sy min avslutningsklänning / testa balfrisyr & smink / möte om scoutlägret jag ska vara ledare på
To 4 - Bal
Fre 5 - Bilresa till Sthlm för att se Bruce 19.30
Lör 6 - Sthlm
Sön 7 - Sthlm
Mån 8 - Fika på säng Ludvig 16 år / Sista skoldagen / avslutningsfika med elevhandledarna /städa ur lägenhet
Tis 9 - Brännboll med designettor och tvåor / pyntning av vagn till studenten / Städa ur lägenhet
Ons 10 - Studenten!
Tors 11 - Examen Ludvig + Gustav / Mamma 41 år
Fre 12 - Städa ur lägenhet / Åka ut på läger med övriga ledare
Lör 13 - Läger / Irinas fest?
Sön 14 - Läger / Sven fyller år
 Mån 15 - Läger / försenat sutdentfika med släkt / och just det, jag fyller 19 år


Kommentarer
Postat av: tinqoo

du har glömt en sak, tina 19 år, onsdag den 10 juni.. höhö

2009-06-04 @ 12:45:05
Postat av: Marie

Det är jobbigt att vara du.... See you in our backseat!

2009-06-04 @ 14:06:10
URL: http://gulavillanivallen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0