Hej, kom och hjälp mig

.. välja avslutningsklänning.

jag har redan bestämt att jag ska ha den jag sydde till modevisningen på dagen..



..men eftersom den är handmade så kanske den inte riktigt håller för kvällens aktiviteter

så, därför syr vi en till. jag har iaf efter många om och men bestämt att den inte ska vara vit, utan var på ohlsons och valde ut dessa tre kandidater:



jag vill att klänningen ska se ut ungefär såhär:



jag är helt kär i klänningen längst till vänster, och det ena tyget är jättelikt det. MEN, det känns som att den färgen kan bli antingen succé eller jätteflopp. för vilken människa passar i färgen?

KOM OCH HJÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: densomärbästpåattkommenteraochheteramandamensominteborpåpilgatan

vilken färg bliiire då?:)

2009-05-06 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0