just keep bloging

idag är en sån här pissig dag, utan att man vet varför. jag tänkte igår att jag skulle gå på en långpromenad direkt jag vaknade, yeah det blev ju inte. nu känns det som att jag måste sova ett tag till för att klara det. jag har inte hellre nämnvärt mycket mat hemma, men jag orkar inte gå på affären, då krävs det kläder, okej hår osv.. plus att jag är helt själv hela dagen, sitter hemma och pluggar på dagen, och gör vad på kvällen? inte träffar josef, inte vara hemma iaf. tidigare har jag alltid varit ganska nöjd att vara själv, oftast hellre det än med folk. men jag vet inte vad som hänt, och det är skitjobbigt! jag tror jag får fara ner på stan och skaffa lite julklappar så att jag iaf får beblanda mig med lite folk.

för övrigt så vet jag nu att min allra första praktik kommer ske i Nordmaling, en högstadieskola. där min bror går, och exakt alla andra ungar som vet vem jag är. och jag kommer få hänga med alla mina gamla lärare. och massa andra som "jobbar" där utan behörighet what so ever, just för att nordmaling är en håla. + för riktig mat i tre veckor, bo hemma :) dock så är det när jag flyttat in på pilis, där det ju är rätt trivsamt :) ca 2 veckor kvar nu..

Kommentarer
Postat av: fou

hallihallå, vad hände med julklappar! är det dags redan..oh my!:)

har du börjat praktisera ännu då?

jag röstar för inflyttningsfest på ---> gatan!:)

2009-10-28 @ 21:22:50
URL: http://sweetdaydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0