the story can resume

har nyss suttit och våldshållit tillbaka tårarna medan jag och Leo sett Försoning. oh my, jag har helt glömt bort vilken "kraft" den filmen har på mig. det blev väldigt nostalgiskt där ett tag.



för övrigt händer och fötter (hö hö)inte så mycket, det är plugg och sova. och mat. mat i alla konstellationer.



för övrigt 2 så läste jag detta i VK häromdagen:

9 saker jag hellre gör än att titta på körslaget:
  • noppar bort min kroppsbehåring med pincett
  • pillar mig i naveln
  • går ett naket ärevarv runt Umeå stad
  • googlar spännande fakta om Bert Karlsson
  • läser Bert Karlssons fem självbiografier
  • gör en tarmsköljning
  • testar om snus i näsan ger samma effekt som snus under läppen
  • köper en näshårstrimmare
  • läser historia på universitetet
mitt svar är WTF? jag uppskattar inte riktigt den liiite negativa synen på historia, det som är sååå kul och framförallt lätt. som vår föreläsare puts it: "Historia är inte kul, det är viktigt och intressant."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0