"äru Luddes syrra!? haru testa hans cross?"

har VFU i klass 4-5-6, Lögdeå skola. har både bra och dåligt att säga om det, men inte här. anywho, det är trots allt väldigt roliga små liv, och man lär sig otroligt mycket. MEN - kanske inte om gymnasieläraryrket, vilken kan vara ett minus. men vad vet jag. VFU-enheten är ju smått allsmäktig.
idag såg vi Ice Age 3, och jag var på språkval med sexorna till metropolen Nordmaling, så jag är tämligen nöjd.



ikväll jobb på hemvägen, och något slags valborgsfirande. känns mest blött, kallt och överskattat

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fredrik skvallrade att du hamnat på mellanstadiet. Alltså... Så knäppt! :/ Vi måste träffas någon dag så jag får höra mer!

2010-05-03 @ 09:05:28
Postat av: Madde

haha det verkar ju roligt i alla fall! Och jag vill också träffas, så ni vet! :)

2010-05-04 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0