livet - loppan

detta är vad som hänt under min mindre bloggsvacka:

jag sköter din favvosyssla AF ;) men det växer väldigt dåligt, vallmo i fönstret var nog ingen hit..




jag var i piteå där en myt slogs sönder..

det blev lite förvirrat när vi sedan hittade odjurets ros eftersom sensmoralen i den sagan är helt tvärtom..


jag har äntligen fått badrumstillbehör




..och jag har återupplevt högstadiet, the hard way. för det är ju SÅ OTROLIGT viktigt att jag lär mig se var växternas klyvöppningar är i jobbet som lärare. INDEED.


och i helgen väntar massivt med hemtentaplugg, och även lite barndomsminnen! SILVER FANG, holmgrens favvofilmer, står på agendan. maraton med bröderna alltså, blir inte mycket bättre :)


Kommentarer
Postat av: Svirre

Johejdu! Nu har jag ett USB minne med två hela springsteen spelningar från stadion, fjärde och femte juni i somras och det är mycket bra ljud på dom båda. mvh Svirre

2010-04-25 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0