pre-långis

ingen påsk utan godis, och både mormor och mamma ger oss "barn" varsitt ägg varje år. det är verkligen en never ending story, man blir aldrig för gammal för det - och det tackar man för! :) anywho.. kinderägget låg ju såklart där, och vi kunde bara konstatera att leksakerna var roligare förr..





påskstämningen då? för det första är det ju en förtaskig högtid - gult, fjädrigt, åkerspöken till barn, ägg.. nja. för det andra så har dagen gått åt, och kommer fortsätta gå åt till denna bok - och det värsta är att jag märker att jag blir mer och mer engagerad. hade nyss en diskussion med padre om actionfilmer vs. kostymdraman, skotrar vs. pradas väskor..

Kommentarer
Postat av: anonym

är det en påskhöna jag ser??!

2010-04-01 @ 14:35:24
Postat av: Rebecka

Jag håller med dig till 100% :) Man blir aldrig för gammal för påskägg! Jag får alltid ett av mamma och ett av mormor jag också ;)

2010-04-02 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0