0

sommaren slut, jobbet slut, och istället kommer skolan.. hade intro idag, känner mig både otroligt taggad och skräckslagen. prestationsångesten sköljer över mig big time. tanken på att om 1,5 år KUNNA ett språk känns rätt så surrealistiskt. efter introduktionen for jag och Josef och okynnesåt lite kinamat, sedan stan. kan skryta med att jag åt mer än J, men det känns i magen nu.. herremin. ska ikväll cykla till carlshem för att träffa historikerna, och jag taggar inte direkt cykelturen :(




ps. såg en dokumentär om Bruce för några dagar sen, och har nu helt snöat in på att lyssna på varje album för att höra utvecklingen och äntligen bestämma vilket som är det bästa.. jag känner att jag är lite för besatt av den mannen, men åh - vilken man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0