A/W

någonting är riktigt fucked up med min blogg.. den vägrar uppdatera. detta trodde jag att jag publicerade för 3 dagar sedan:

börjar längta riktigt mycket till hösten nu (om den inte kommit än). jobbar för fullt på både häggan och hemvägen, och speciellt på häggan kommer stämningen.. höstkläder så långt ögat kan nå. det är verkligen inte nyttigt för spargrisen att jobba nere på lagret där allt som ska upp till butiken går genom mig. aja baja, men har hittills bara köpt dessa tre plagg (+ ett impulsköp från hm-rean). måste få försvara mig med att mockajackan kostade 270 pix, älskar fyndtältet! :)

har nu iaf bara fyra dagar kvar, både på häggan och hemvägen, sen är det finito brakaskito. blir lite stressad dock över var jag ska göra till kursen börjar, två veckor - inget att göra. har inte tillräckligt många småpysselprojekt för två hela veckor..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0